יום שלישי, 24 באפריל 2012

העבודות נמשכות והתייחסות… אין עדיין

בהמשך לפנייתי לבכירים בעירייה בדבר הפגיעה בעצים במסגרת עבודות מטעמה להקמת כיכר במפגש רחובות רידינג וברודצקי, והיות והעבודות המשיכו תוך פגיעה נוספת בעצים לרבות כריתה ופגיעות בגזע, (ראו התמונות הקשות להלן) פניתי אליהם בשנית.

020

כריתת עץ שניטע לפני כשנה כמדומני (בתוך מעגל התנועה… אבל למה לא להעתיק?)

016

עץ שבסיסו כוסה בערימת אספלט (ומה יקרה כאשר ינסו להשתמש בו?)

001002

מערום צנרת בטון פוגע בקליפת העץ הרכה.

076

מערום נוסף – הפעם של עפר

יצויין כי מלבד התייחסותם המהירה והעניינית של אדר’ אוריאל בבצ’יק (מרכז קיימות ובניה ירוקה) וחברת מועצת העיר ומחזיקת תיק שפ”ע מיטל להבי, לא התקבלה עד כה התייחסות הגורמים המקצועיים הרלוונטיים. אוריאל אף הפנה אותי לגורמים שעשויים לסייע והאחראים לנושא פיתוח התשתיות באגף הנדסה. כפי שציינתי קודם, למרות פנייתי בדוא”ל ובפקס, עד כה לא התקבלה כל התייחסות ממנהל אגף שפ”ע, ומנהלי אגף דרכים ומאור ומחלקת פרויקטים במינהל ההנדסה!

לעמדתי, עירייה שחורטת על דיגלה את נושא השירות לתושב לא יכולה שלא לתת תשובות רלוונטיות. התעלמות או “הזנחה” של פניות תושבים חותרת תחת הליגיטימציה של הממסד העירוני. אי טיפוח האזרחות הפעילה ומעורבות תושבים, היא דרך מצויינת “להרגיש בסדר” ולעגן דפוסי התנהלות קיימים, תוך המנעות מביקורת עצמית ושאיפה למצויינות. בתור תושב אני מרגיש שזו חובתי ואף זכותי לדרוש ולקבל שירות ותשובות. אני עדיין ממתין.

2 תגובות:

יהונתן הימן אמר/ה...

יש לציין כי יממה לאחר פרסום הפוסט ושליחת מכתבים לנציגי העירייה פנה אלי חיים גבריאל האגרונום העירוני.

ביחד ננסה לחדד נהלים אני מקווה.

גם מיטל להבי חזרה אליי וביקשה את התייחסותו של שמואל קצ'לניק, מנהל אגף שפ"ע.

יהונתן הימן אמר/ה...

אגב, מה שחשוב הוא הנהלים - לא ייתכן שמתחילים בעבודות מטעם העירייה בלי למגן לפני כן את העצים.