יום ראשון, 22 ביוני 2008

סוף טוב הכל טוב - מתקנים לקשירת אופניים בתחנת הרכבת בכפר-סבא

בעבר התרעתי, צעקתי, בכיתי, כתבתי, התלוננתי, ביקשתי, התחננתי...
לאחר גניבות רבות, 2 פוסטים (למרות שהיו צריכים להיות יותר), כתבה בעיתון, איסוף של 5 מנעולים פרוצים ולבסוף - תסכול גדול מגופים כמו רכבת ישראל, הותקנו להם בברכה מתקנים חדשים לקשירת האופניים במקום נצפה ונגיש.

אולי זה היה הבלוג?
משיחה עם מנהל התחנה (החדש יחסית) לאור גניבה נוספת של אופניים ומציאת מנעול פרוץ נוסף, עלה כי בכירי רכבת ישראל באו לבחון את הנושא והוא מחכה לתשובה.
הייתי רוצה להאמין אבל... מיד לאחר מכן, ביום ה' האחרון (ה- 19.6.08), קיבלתי עדכון מצור משעל (חבר ממגמה ירוקה ומוביל האקולנוע) על הקמת המתקנים החדשים. זה קרה יום אחרי שיחתנו ברכבת בדרכנו לעבודה בתל-אביב העיר הגדולה.

אז קצת תודות - לכל מי שעזר להפיץ ולספר, לכל הכותבים בעיתונות ולראשי הערים כפר-סבא והוד השרון, לכל הרוכבים שהתלוננו במשטרה ואצל רכבת ישראל וגם לאורבניקה שתרמו באמצעות פירסום בבלוג. אז בשעה טובה, אני שמח לחשוף בזאת - את המתקנים החדשים בהם התברכו רוכבי כפר-סבא.
אגב, משום מה היום עדיין בחרו רוכבים לרתום את אופניהם במקום המסורתי - אולי זה כוחו של הרגל?

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ווהו!!
יום טוב לכולנו! עדיין לא ביקרתי בתחנת הרכבת (אני בצפון אתה יודע..)
אבל התמונות מבטיחות, נקווה שגם יקיימו ומעכשיו נוכל לקשור את אופנינו בבטחה. תודה מותק, אתה גדול מהחייים עצמם!

אנונימי אמר/ה...

מברוק!

נו, עכשיו אפשר לנהל קמפיין להעלאת האופניים לרכבת :-)

אגב, למה עד שעשיתי מנוי ברסס הפסקת לכתוב? זה נראה לך הוגן???

יהונתן הימן אמר/ה...

הי עידן,
הייתי במילואים החודש... איזה חודש!
אתה יודע "שירות המולדת"
בקיצור, איזה כיף לי שנרשמת לעדכונים :)
נשתמע בקרוב אני מקווה.

עידן דורפמן אמר/ה...

אחלה!

באמת כבר חשבתי שפרשת בטרם עת...