בנוסף, יש גם תלונות לגבי התכנון והביצוע שלצערי אינם בדיוק בסמכות אגד איך היא יכולה לפעול רבות בכדי לשפר היבטים אלו מול משרד התחבורה - מסלולים ארוכים מדי, קישוריות נמוכה בין שכונות, אי המצאותן של תחנות במקומות חשובים בעיר.
הדבר שמשמח אותי הוא התארגנות ציבורית לשיפור המרחב הציבורי והשירותים שהוא נותן. התושבים הקימו בלוג וצוותי עבודה בנושאים שונים.
הדבר דומה לפרוייקט "סיירת 106" של "אורבניקה - התעוררות עירונית" שקוראת לתושבים להתלונן במוקדי השירות של העיריות ולתת משוב על הטיפול בפניותיהם. תושבי ירושלים - שאו ברכה ופירות בעמלכם!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה