יום שבת, 18 באפריל 2009

העיר הגדולה - הנה אנחנו באים

זהו. עברנו.

בשעה טובה אנחנו כבר גרים בת"א - גם לפי משרד הפנים, גם לפי הרישומים בעירייה ובקרוב אפילו נקבל תו חניה - שאותו נצטרך יותר בגלל שנשתמש פחות באוטו (ועל זה נאמר good riddance) ויותר בקו 25 ו- 27 (גם כי כבר הספיקו לגנוב לי את האופניים). אז ברוכים הבאים לנו לעיר.

כיף פה בת"א. נכון, אמנם זו לא הצ'נטרום של הפיילה, לא לב ה- CITY התל-אביב הפועם ובועט, אך זו פינה קטנה של שקט ורוגע. רמת אביב הירוקה - שכונה פרברית בכמות המעברים והשבילים עבור הולכי הרגל שמקשרים בין פארקים ובנייני המגורים המשותפים (שיכונים) - מ-ד-ה-י-מ-ה! כדאי לקרוא אצל ערן נויפלד על ההסטוריה והתכנון של השכונה המרתקת הזו שהתהליכים שקורים בה מזכירים לי את התהליכים המתרחשים בשכונת קפלן בכפר-סבא. פשוט כיף להסתובב, להקשיב לציפורים (נקר סורי מחוץ לחלון שלנו, ועוד אחד שמקנן במקום אחר בשכונה, דררות, מיינות הודיות עם ובלי טיקה וכו'). כיף לראות ילדים משחקים בגנים והולכים ברחובות וכיף גם לשוטט במרכז המסחרי שבאמת יש בו הכל.
כבר פגשנו את השכנים - יש את אריה וגילי, יש את סיגל ויש את אבי קושניר (לא זה מהטלוויזיה). יש שני פחי קומפוסט שבזכותנו הפכו למשותפים, יש לנו כבר שתילים חדשים בגינה, כבר צבענו את המעקה של המרפסת והצבנו עציצים לטובת ההולכים ברחוב - כיף לנו.

כבר הגיעו להתארח - הילה, קובי ומיכל שגם עזרו בהעברה. אלון, ברק ויאיר, גיאו ובקרוב גם שרון ועידו. נחמד לארח פה, בעיקר חברה טובה! ובהמשך לא כל כך ישיר לכך, יוחזרו משחקי החברה לקונצנזוס! איך צחקנו אתמול. תודה יאיר וברק על המשחק (וגם היין) המעלף.

אז אנחנו פה, קצת כמו הציפורים הפולשות - חיות מוזרות מירושלים והצפון, שאיבדו עצמם לדעת באזור השרון עד שמצאו כיוון. באמת חושבים שפה זו אופציה ריאלית לחיים :)

2 תגובות:

אמת אחת - חברה ישראלית חדשה אמר/ה...

יהונתן ועדי
ראשית - ברכותיי על החיים החדשים בתל אביב הגדולה.
אמנם אתם לא במרכז המרכזי, אך אל לנו לשכוח שתל אביב היא לא כזו גדולה. בקו 25,27 אתם תוך 20 דקות במרכז העיר. זה חצי מהזמן שלוקח לתלמידי תיכון במוסקבה להגיע לבית הספר ברכבת מהירה (רק בשביל הפרופורציה).
קיצר, רמת אביב מדהימה, שקטה, ירוקה, לא מפלצתית. מקווה שתהנו מהשכונה.

נויף אמר/ה...

ברוכים הבאים לשכונה!
(-: